Vážení zákazníci, dovoľte, aby sme Vás informovali o vianočnej a novoročnej prevádzke e-shopu. Viac informácií nájdete TU >>>
Či už vyberáte pracovnú stoličku pre seba alebo pre svojich zamestnancov, pri výbere kancelárskej stoličky berte do úvahy nasledujúce faktory:
Ak budete stoličku využívať iba krátkodobo, potom si vystačíte so základným modelom stoličky s permanentným mechanizmom a nastaviteľným sklonom operadla. Pokiaľ ale na stoličke budete sedieť väčšinu pracovnej doby, oplatí sa do stoličky naozaj investovať. Správna pracovná stolička musí umožňovať individuálne nastavenie, podľa výšky, hmotnosti, tvaru tela a potreby užívateľa. Odporúčame preto zvoliť synchrónnú, asynchrónnú alebo hojdaciu mechaniku, ktoré automaticky prispôsobujú chrbtové a sedacie opory stoličky pohybom trupu, pričom zabezpečujú permanentne oporu v chrbtovej oblasti.
Komfortné a zdravé sedenie zaistí tiež anatomicky tvarované sedadlo so zaobleným okrajom, ktorý umožňuje pohodlné sedenie bez tlaku na spodnú časť stehien, dostatočne veľké operadlo podopierajúce chrbát po celej ich dĺžke a po celú dobu sedenia a bedrová opierka. Aby vám stolička dlhodobo slúžila, venujte pozornosť tiež maximálnej nosnosti stoličiek.
Tip: Pri každej kancelárske stoličky uvádzame jej nosnosť
Pri výbere stoličky majte na pamäti aj celkový pracovný priestor. Častým obmedzením je napr. Výška stola, kedy podrúčky sa nezmestia pod stôl (možno vyriešiť napr. Výškovo nastaviteľnými opierkami rúk), kolieska môžu narážať do skríň alebo kontajnerov, priestor za chrbtom sediaceho neumožňuje kolísanie, apod.
Tip: Pri každej kancelárske stoličky uvádzame rozmery: celková výška, výška sedadla, hĺbka sedadla, šírka sedadla, výška operadla, výška podrúčky nad sedákom,..
Možnosti nastavenia kancelárske stoličky
Hlavnými parametrami pre výber kancelárskej stoličky je typ mechaniky stoličky, možnosti nastavenia výšky, hĺbky sedadla, a ďalšia výbava ako bedrová opierka, nastaviteľné podrúčky (opierky rúk).
Nakupovanie