/Všetko o nákupe

Všetko o nákupe

Máte otázku?
Sme tu pre vás.

17.000
vybavených objednávok
mesačne
20
preškolených zamestnancov
zákazníckej podpory
0800 115 000
Sme na telefóne a chate
každý pracovný deň medzi 7 - 17 hod.
Pripravili sme pre Vás odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníkov. Nenašli ste odpoveď na svoju požiadavku?   Kontaktujte nás

Otázka k tovaru

Neviete si rady s výberom tovaru z našej širokej ponuky? Sme pripravení Vám pomôcť a poradiť.

Mám technický dotaz, chcem poradiť s výberom.

Radi poradíme s výberom vhodného tovaru a potrebnými parametrami. Neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu.

  • Na infolinke 0800 115 000 v pracovné dni medzi 7:00 – 17:00
  • E-mailom na napistenam@b2bpartner.sk
  • Prostredníctvom on-line chatu na našich stránkach v pracovné dni medzi 7:00 – 17:00
Kde nájdem návod k tovaru?

Pokiaľ ste nenašli potrebný návod v balení spolu s tovarom, stačí navštíviť detail produktu na našich webových stránkach, kde v sekcii “Návody” nájdete užívateľskú príručku v elektronickej podobe vo formáte .pdf.

Tip: Tovar na našich stránkach ľahko vyhľadáte zadaním kódu, ktorý nájdete na faktúre alebo objednávke, priamo do vyhľadávača.

Je možné vytvoriť pred objednávkou 3D vizualizáciu miestnosti s kancelárskeho nábytkom?

Áno, na vytvorenie 3D návrhu môžete využiť náš  3D plánovač, v ktorom si ľahko nastavíte atribúty miestnosti, ktorú následne vybavíte požadovaným kancelárskym nábytkom. 3D návrh môžete zdieľať, prípadne tovar z návrhu rovno objednať. 3D plánovač B2B Partner je úplne zadarmo.

Ako zistím dostupnosť vypredaného tovaru? 

V detaile produktu pod údajom o cene uvádzame nielen jeho skladovú dostupnosť, ale aj údaj o počte kusov a potvrdené termíny ďalšieho naskladnenia.

Môžem si tovar niekde vyskúšať/prezrieť?  

Náš sortiment predávame výhradne v elektronickom obchode. Ďakujeme za pochopenie.

Prečo sa líši cena vo vašom katalógu a na e-shope?

Ceny uvedené v katalógu sú platné vždy k dátumu jeho vydania. U niektorých položiek môže dôjsť vplyvom dopredania skladových zásob, novému naskladneniu a vývoju na trhu k zmene ceny.

Akcie a zľavy

Kto šetrí, má za troch. Ponúkame obľúbené akcie a tiež možnosť ušetriť vďaka unikátnemu On-line dopytu.

Aké sú podmienky akcií 1+1, 2+1, 3+1, 4+2 zadarmo? 

Pokiaľ Vás zaujala niektorá z akcií 1+1, 2+1, 3+1, 4+2 zadarmo, vložte do košíka 1x akčné balenie a my Vám v rámci akcie automaticky zašleme za uvedenú cenu akčné balenie tovaru. Počet akčných balení v jednej objednávke nie je obmedzený. V rámci akcie nie je možné kombinovať odlišné farebné varianty. Akcia platí do vypredania zásob.

Môžem na svoju objednávku získať zľavu?

Áno, zľavu je možné získať prostredníctvom nášho dopytového formulára On-line dopyt. Tovar vložíte do On-line dopytu a počas 2 sekúnd uvidíte zľavu, ktorú získavate. Vybraný tovar môžete so zľavou rovno objednať. Vieme, že pri vybavovaní pracoviska sa každé euro počíta, a preto okrem On-line dopytu ponúkame aj najrôznejšie akcie, vďaka ktorým môžete nakúpiť ešte výhodnejšie.

Potrebujem cenovú ponuku.

Vyskúšajte náš online dopytový formulár - On-line poptávku. Vďaka plne automatickému systému získate konkrétnu cenovú ponuku v priebehu 2 sekúnd od zadania dopytu.

Čo je on-line dopyt?

On-line dopyt je on-line dopytový formulár, vďaka ktorému Vám môžete ponúknuť zľavu na Vašu objednávku už počas 2 sekúnd. Stačí si vybrať tovar z nášho sortimentu a pridať ho do On-line dopytu, ktorý vyhodnotí všetky parametre tovaru, požadované množstvo, náklady na dopravu a pod. a podľa toho Vám ponúkneme zľavu už počas 2 sekúnd. Tovar potom môžete rovno objednať.

Objednanie tovaru

Zaujíma Vás, ako prebieha proces vybavenia objednávky, prípadne hľadáte ďalšie informácie k tejto téme? Radi poradíme.

Čo sa stane po odoslaní objednávky na e-shope?

Ihneď po odoslaní objednávky Vám zašleme jej súhrn na Vašu e-mailovú adresu. V priebehu niekoľkých minút dôjde k spracovaniu Vašej objednávky v našom informačnom systéme a samotnej rezervácii tovaru na sklade, prípadne k jeho objednaniu u dodávateľa. Následne Vám zašleme potvrdenie objednávky s presným dátumom jej expedície aj doručenia. Pokiaľ by sa vyskytol problém s objednávkou alebo doručením, budeme Vás bezodkladne kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.

Akonáhle bude tovar expedovaný a odovzdaný dopravcovi, zašleme Vám informáciu e-mailom. Súčasťou e-mailu bude aj informácia o tom, ktorý dopravca Vám zásielku bude doručovať a číslo na sledovanie zásielky. E-mailom obdržíte aj elektronickú faktúru vo formáte .pdf.
Ďalej môže nasledovať e-mailová alebo SMS komunikácia zo strany dopravcu, ktorý Vás bude informovať o detailoch doručenia.

Ako môžem zrušiť alebo upraviť objednávku?

Pre zrušenie či úpravu objednávky neváhajte so svojou otázkou kontaktovať našu zákaznícku podporu na e-maile napistenam@b2bpartner.sk. Preveríme, v akom štádiu je spracovanie Vašej objednávky a podľa toho objednávku upravíme, zrušíme alebo vytvoríme novú. Pre rýchlejšie odbavenie si prosím pripravte číslo objednávky.

Poskytujete náhradné plnenie?

Ospravedlňujeme sa, ale náhradné plnenie neposkytujeme. Ďakujeme za pochopenie.

Platba

Kartou, na faktúru so splatnosťou, dobierkou, predplatbou? Každá platba má svoje špecifiká. Neviete si rady? Sme tu pre vás.

Aké ponúkate spôsoby platby?

Za nákup je možné platiť dobierkou, zálohovou faktúrou, faktúrou so splatnosťou či prostredníctvom platobnej brány GOPAY. Tá umožňuje platbu týmito formami:

  • Platba platobnou kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard)
  • Sporopay - Slovenská sporitelňa, a.s.
  • Uniplatba
  • ČSOB SK
  • OTP Banka
  • Poštová banka
  • VUB Banka
  • Tatra Banka
  • GoPay peňaženka
  • Google Pay
  • Apple Pay
Je možné na dobierku platiť u dopravcu kartou?

Pri platbe na dobierku, prosím, berte do úvahy, že v niektorých prípadoch môže byť potrebné zásielku uhradiť v hotovosti. Pokiaľ požadujete dobierku uhradiť platobnou kartou, prosím, uveďte to vždy v poznámke k objednávke.

Môžem platiť na faktúru so splatnosťou?

Áno, tento spôsob platby je možný iba pre právnické osoby. Platba po dodaní tovaru na základe faktúry môže podliehať overeniu platobnej morálky. V prípade, že platba prevodom nebude schválená, budeme Vás kontaktovať a dohodneme s Vami alternatívny spôsob platby.

Neprešla platba platobnou kartou.

V prípade, že sa platba platobnou kartou nepodarí, Vašu objednávku prijmeme a budeme Vás kontaktovať s dohovorom alternatívneho spôsobu úhrady objednávky.

Kde nájdem faktúru za objednaný tovar?  

Faktúry zasielame elektronicky v okamihu vyskladnenia tovaru. Dorazí Vám na e-mail, ktorý ste do objednávky uviedli. Pokiaľ k Vám faktúra nedoputovala, mohla byť napríklad vyhodnotená ako SPAM. Kontaktujte nás, prosím, na e-mail napistenam@b2bpartner.sk, faktúru Vám obratom zašleme.

Potrebujem na faktúre uviesť špecifické údaje. 

Svoju objednávku máte možnosť doplniť o Vaše vlastné referenčné číslo, ktoré bude uvedené na potvrdení objednávky a faktúre. K objednávke môžete tiež pripojiť ďalšiu textovú poznámku pre oznámenie doplňujúcich informácií, ktoré si na faktúre prajete uviesť.

Potrebujem opraviť faktúru.  

Pokiaľ ste zistili, že na faktúre sú uvedené nesprávne údaje, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na e-mail napistenam@b2bpartner.sk. Pre rýchlejšie odbavenie, prosím, uveďte číslo Vašej objednávky/faktúry.

Dodanie tovaru

Objednané, zabalené, naložené. A už sa to vezie k Vám. Mimochodom, dopravu máte u nás vždy zadarmo!

Kde nájdem číslo na sledovanie zásielky? 

Číslo pre sledovanie zásielky nájdete na detaile objednávky, na ktorý sa prekliknete pomocou odkazu, ktorý sme Vám zaslali spolu s potvrdzovacím e-mailom. Detail objednávky je možné ľahko zobraziť aj v administrácii "Môj účet - objednávky". Číslo pre sledovanie balíka je "prekliknuteľné" priamo na stránky dopravcu. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Za ako dlho po objednaní obdržím tovar? 

Objednávka je obvykle doručená nasledujúci pracovný deň. V detaile každého produktu je uvedený presný termín dodania, prípadne je dodacia lehota stanovená v pracovných dňoch (platí pre tovar na objednávku).

Pokiaľ je tovar skladom a objednáte v pracovný deň do 14:00 hod., doručíme ho nasledujúci pracovný deň. Pokiaľ tovar skladom objednáte po 14:00 hod., bude expedovaný nasledujúci pracovný deň a doručený do dvoch pracovných dní od objednania. Pri tovare s označením „Dočasne nedostupné“ alebo tovar s dlhšou dodacou lehotou uvádzame v detaile produktu tiež potvrdené termíny ďalšieho naskladnenia. Konkrétny termín doručenia je tiež uvedený v potvrdení objednávky.

Aká je cena za dopravu?

Štandardná doprava je vždy ZADARMO! Náklady na dopravu tovaru na Vami vybranú adresu v SR sú už vždy zahrnuté v cene. Doplnkové služby, ako napr. vynesenie tovaru na poschodie alebo dodanie v určitom čase, je možné objednať priamo počas objednávky. Tieto služby sú spoplatnené podľa platného cenníka Viac informácií a cenník doplnkových služieb.

Zasielate tovar do zahraničia?

Tovar zasielame iba na adresy na Slovensku. Pokiaľ chcete zaslať tovar do Českej republiky, do Poľska alebo Nemecka, môžete objednať u našich zahraničných pobočiek:

Aký prepravca mi tovar privezie?

Vaša zásielka bude doručená špedičnou službou DPD, TOPTRANS, RABEN alebo DACHSER na adresu, ktorú si zvolíte. Štandardné doručenie prebieha v pracovné dni od 8:00 do 17:00 hod. Konkrétny dopravca bude určený pri expedícii tovaru podľa charakteru zásielky (balík/paleta).

V aký čas bude zásielka doručená?

Doručenie tovaru prebieha štandardne v pracovné dni medzi 8-17 hod. V deň doručenia budete informovaný dopravcom prostredníctvom SMS s upresnením času doručenia. Pokiaľ si prajete doručiť tovar v dopoludňajších hodinách (najneskôr do 13 hodín), môžete využiť doplnkovú službu „TOPTIME“, ktorú zaisťuje prepravca TOPTRANS. Táto služba je spoplatnená a zvoliť ju môžete pri objednaní. Viac informácií a cenník doplnkových služieb.

Môžem si tovar osobne vyzdvihnúť?

Osobný odber tovaru nie je možný. Produkty predávame iba prostredníctvom internetového obchodu s doručením prepravnou spoločnosťou na miesto určenia. Ďakujeme za pochopenie.

Zaisťujete výnos tovaru? Aká je cena služby?

Áno, výnos tovaru na poschodie si môžete objednať počas procesu objednávky v rámci ponúkaných doplnkových služieb na dopravu TOP – COMFORT (výnos tovaru s aktívnou asistenciou príjemcu) alebo TOP – COMFORT PLUS (výnos tovaru bez asistencie príjemcu). Cena služby je vždy stanovená podľa celkovej hodnoty objednávky. Viac informácií a cenník doplnkových služieb .

Zaisťujete montáž tovaru? Aká je cena služby?

Áno, montáž výrobkov poskytujeme priamo u nás na sklade, kedy Vám tovar zašleme už zložený. Vzťahuje sa iba na vybrané položky z našej ponuky. Pokiaľ je montáž pre Vami zvolený tovar dostupná, je možné ju vybrať v rámci doplnkových služieb priamo v detaile produktu či v nákupnom košíku. Viac informácií a cenník doplnkových služieb.

Reklamácia

Aj keď je to nemilé, občas sa môže stať, že je potrebné tovar reklamovať. Na našu 7-ročnú záruku sa môžete spoľahnúť.

Akú záruku poskytujete?

Záruka na tovar je u B2B Partner 7 rokov, netýka sa iba spotrebného materiálu. Náš tovar preverujeme, a preto mu môžeme dôverovať!

Ako reklamovať tovar?

V prípade, že budete reklamovať dodaný tovar, prosím vyplňte náš reklamačný formulár. Urýchlite tak spracovanie a vybavenie Vašej reklamácie. Po odoslaní formulára obdržíte ihneď potvrdenie o prijatí Vašej požiadavky na Váš e-mail.

Za ako dlho bude vybavená moja reklamácia?

Každú reklamáciu riešime vždy bez zbytočného odkladu v čo najkratšom možnom termíne. Pokiaľ chcete tovar reklamovať, vyplňte, prosím, reklamačný formulár na adrese: https://www.b2bpartner.sk/reklamacia/
Po odoslaní reklamačného formulára Vás budeme obratom kontaktovať e-mailom či telefonicky a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Dostal som iný ako objednaný tovar.

V prípade, že Vám dorazil iný ako objednaný tovar, nás, prosím, o tejto skutočnosti informujte prostredníctvom reklamačného formulára . Všetko preveríme a dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe.

Dorazila poškodená zásielka.

Pokiaľ Vám dorazila poškodená zásielka, bezodkladne nás, prosím, o tejto skutočnosti informujte prostredníctvom reklamačného formulára. Stav poškodeného tovaru tiež ihneď zdokumentujte obstaraním fotografií či videozáznamom. Poslúži na rýchlejšie a jednoduchšie vybavenie Vašej reklamácie.
Aj v prípade, keď je obal nepoškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju, prosím, čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak, ako má byť.

Ako prebieha vrátenie/výmena tovaru?

Reklamáciu uplatnite prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach. Prosím, vyplňte všetky požadované polia reklamačného formulára - urýchlite tým vybavenie Vašej reklamácie. Do reklamačného formulára je možné vložiť aj fotodokumentáciu.

Po odoslaní formulára obdržíte e-mailom potvrdenie o prijatí Vašej reklamácie. Následne, prosím, počkajte. Budete kontaktovaní pracovníkmi reklamačného oddelenia a spoločne sa pokúsime nájsť optimálne riešenie k Vašej plnej spokojnosti.

Do kedy môžem tovar vrátiť?

Ak tovar nespĺňa Vaše očakávania, vyplňte, prosím, čo reklamačný formulár. Všetko obratom preveríme a budeme Vás informovať o ďalšom postupe.

Na určitý tovar sa nevzťahuje štandardný nárok na vrátenie tovaru (produkty vytvorené na mieru či na produkty upravené podľa priania kupujúceho). Montáž tovaru je považovaná za úpravu podľa priania kupujúceho.
Kompletné podmienky na vrátenie tovaru sú uvedené v obchodných podmienkach.

Ako prebieha vrátenie peňazí?  

Pokiaľ ste za tovar platili platobnou kartou online, prevodom, zálohovou platbou, pošleme Vám peniaze späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili. V prípade platby dobierkou prosíme v reklamačnom formulári o uvedení čísla bankového účtu, na ktorý má byť čiastka prevedená.

Zasielanie noviniek a katalógov

Každý rok pre Vás pripravujeme tlačený katalóg s kompletnou ponukou nášho sortimentu. Niekoľkokrát do roka potom vychádza katalóg s novinkami a akčnými ponukami. Pokiaľ preferujete elektronickú formu noviniek, pravidelne pripravujeme e-mailingové newslettre. Okrem toho publikujeme novinky na našom blogu a sociálnych sieťach.

Ako sa dozviem o aktuálnych novinkách a akciách?  

Aktuálne novinky a akcie nájdete vždy v našom aktuálnom on-line aj tlačenom katalógu, v sekcii Akcie a zľavy , či v e-mailovom newsletteri, ktorý pravidelne zasielame a na našom blogu. Okrem toho nás môžete sledovať na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a Pinterest.

Mám záujem o tlačený katalóg B2B Partner. 

Tlačený katalóg si môžete jednoducho objednať pomocou on-line formulára. Katalóg zasielame úplne zadarmo a obdržíte ho na uvedenú adresu počas 2 pracovných dní.

Ako sa odhlásiť z odberu tlačeného katalógu?

Pokiaľ sa chcete odhlásiť z odberu tlačeného katalógu, stačí nám zaslať e-mail na adresu napistenam@b2bpartner.sk. Akonáhle Vašu požiadavku spracujeme, zašleme Vám potvrdzovací e-mail.

Ako sa odhlásiť z odberu newslettera?

Z odberu e-mailových noviniek sa možno odhlásiť pomocou odkazu v spodnej časti zaslaného newslettera. Stačí kliknúť na tlačidlo “Odhláste sa tu” v spodnej lište. V prípade problémov s odhlásením nás neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese napistenam@b2bpartner.sk.

Účet a registrácia

Vďaka zákazníckemu účtu získate prehľad nad históriou objednávok a môžete ľahko spravovať nákupy pre Vás či Vašu organizáciu.

Ako sa zaregistrovať a vytvoriť si účet?  

Pre registráciu a vytvorenie účtu na stránke b2bpartner.sk stačí vyplniť tzv. Kompletnú registráciu, vv ktorej si ľahko predvyplníte fakturačnú, dodaciu a korešpondenčnú adresu pre Vaše budúce nákupy. Pri registrácii prvého človeka z firmy navyše synchronizujeme z informačného systému všetky už vytvorené objednávky a doklady od roku 2018.

Registrovať sa vopred ale nie je nutné! Objednávať na www.b2bpartner.sk môžete aj bez registrácie.

Nemôžem sa prihlásiť, zabudol som heslo. 

Svoje prihlasovacie heslo si môžete ľahko obnoviť v sekcii Zabudnuté heslo, , ktorú nájdete ihneď pod prihlasovacím formulárom. Pre zaslanie prihlasovacieho hesla, prosím, vyplňte e-mail, ktorý ste uviedli pri registrácii.

Chcem z jedného účtu nakupovať pre viacero firiem.

V prípade, ak chcete do svojho účtu pridať ďalšiu firmu a nakupovať z jedného účtu pre viacero firiem, môžete si ľahko do svojho účtu pridať ďalšiu fakturačnú adresu v sekcii Môj účet a adresy pomocou tlačidla “pridať novú fakturačnú adresu ” v spodnej časti sekcie. Následne môžete medzi týmito firmami/adresami podľa potreby ľubovoľne prepínať.

Aké sú výhody registrácie na e-shope?

Registrácia na www.b2bpartner.sk Vám umožní získať rýchly prístup na sledovanie všetkých Vašich objednávok i stiahnutie dokladov k objednávkam na jednom mieste. Vďaka registrácii navyše nemusíte strácať čas vyplňovaním údajov pri ďalšej objednávke. Stačí sa prihlásiť a my všetky už zadané fakturačné a doručovacie údaje vyplníme za Vás.

Registrácia je výhodná aj v momente, keď v rámci jednej organizácie objednáva viac ľudí. Pri registrácii prvého človeka z firmy synchronizujeme z informačného systému všetky objednávky a doklady od roku 2018. Každý užívateľ z firmy aj novo registrovaný potom vidí v administrácii históriu všetkých objednávok a dokladov z celej firmy. Synchronizácia histórie objednávok a dokladov prebehne u nových užívateľov až po overení a spárovaní registrácie v informačnom systéme.

Ako môžem zmeniť existujúceho užívateľa v rámci registrovanej organizácie?  

Odporúčame pre každého zamestnanca mať osobitne vytvorený vlastný účet (to platí aj pre osoby, ktoré nahrádzajú na rovnakej pozícii iných zamestnancov). Vďaka tomu je možné ľahko vidieť, kto čo presne v rámci Vašej organizácie objednal. Neaktuálnych užívateľov z webu na vyžiadanie zmažeme. Jednotliví používatelia môžu v administrácii meniť svoje meno, telefón, adresu firmy, pridávať a meniť adresy doručenia. Z dôvodu integrity dát nie je možné v administrácii meniť e-mail, IČO, DIČ, v takom prípade je nutné nás kontaktovať.

Ako môžem zrušiť svoj účet alebo zmeniť údaje?

Aby sme predišli riziku scudzenia účtu, je potrebné zmenu e-mailu riešiť individuálne. Pokiaľ došlo k zmene e-mailovej adresy alebo si prajete účet zrušiť, kontaktujte nás, prosím.

Ponúkate riešenie pre E-Procurement?

Áno, sme schopní realizovať prepojenie nášho E-Shopu s Vaším nákupným alebo informačným systémom niekoľkými spôsobmi:

  • Pravidelné generovanie feedu s informáciami o produktoch, ktorý si naimportujete do Vášho nákupného systému
  • Napojenie cez OCI (Open Catalogue Interface) rozhranie
  • Príprava objednávok a ich schvaľovanie určenými užívateľmi priamo v našom E-Shope

Pokiaľ využívate vlastný nákupný systém alebo by ste chceli nastaviť pravidlá pre nakupovanie Vašich zamestnancov, radi s Vami Vaše požiadavky prerokujeme.

Volajte zadarmo
Po - Pia 7:00 - 17:00
logo

Vybavíme Vašu firmu do 24 hodín

B2B Partner s.r.o.
Šulekova 2
811 06 Bratislava

 

b2bpartner.sk biano.sk

 

© 2010 - 2024 B2B Partner s.r.o. - Všetky práva vyhradené.
Profesionálny e-shop na mierushopsys