Vážení zákazníci, dovoľte, aby sme Vás informovali o vianočnej a novoročnej prevádzke e-shopu. Viac informácií nájdete TU >>>
Záruka na tovar je v B2B Partner 7 rokov, netýka sa iba spotrebného materiálu. Naše tovary preverujeme a preto im môžeme dôverovať!
Ak tovar nespĺňa Vaše očakávania, vyplňte, prosím, čo najskôr (najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky) reklamačný formulár. Všetko obratom preveríme a budeme Vás informovať o ďalšom postupe.
Na určitý tovar sa nevzťahuje štandardný nárok na vrátenie tovaru (produkty vytvorené na mieru či na produkty upravené podľa priania kupujúceho). Montáž tovaru je považovaná za úpravu podľa priania kupujúceho.
Kompletné podmienky na vrátenie tovaru sú uvedené v obchodných podmienkach.
V prípade akýchkoľvek Vašich otázok sme Vám ihneď k dispozícii. Žiadne automatizované call centrum.
Volajte našu bezplatnú linku: 0800 115 000
V prípade, že budete reklamovať dodaný tovar, prosím vyplňte reklamačný formulár na adrese: https://www.b2bpartner.sk/reklamacia/
Urýchlite tak spracovanie a vybavenie Vašej reklamácie.
Môže sa stať, že práve Vám bol doručený tovar poškodený dopravou. Prosím neotáľajte a ihned nám dajte túto skutocnosť vedieť. Aj v prípade, že obal je poškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju prosím čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak ako má byť.
To preto, že naše faktúry sú zasielané len elektronicky, ale chápeme, že aj takto sa k Vám nemusela dostať a mohla byť vyhodnotená ako SPAM. Napíšte nám alebo zatelefonujte, pošleme Vám faktúru obratom.
Aj sebadokonalejší systém môže byť niekedy ovplyvnený ľudským faktorom. Ak Vám bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť na www.b2bpartner.sk/reklamacia
Návod k montáži a obsluhe je priložený pri tovare, ktorého charakter to vyžaduje. Pokiaľ ste ho nedopatrením vyhodili aj s obalom, kontaktujte nás na tel.: 0800 115 000 alebo emailom napistenam@b2bpartner.sk. Chýbajúci návod Vám zašleme obratom.
Ak nesplňa tovar Vaše očakávanie, informujte nás o tom! Je to Vaše právo! My sa postaráme, aby sme všetko napravili. Pomôžete nám tak skvalitniť naše služby. Dopredu ďakujeme. Nevyhadzujte obaly ihneď po rozbalení! V prípade vrátenia tovaru požadujeme navrátenie len v originálnom obale.
Sme držiteľmi certifikátu akosti ISO 9001:2015, ale dosiahnutím certifikácie nekončíme. Budeme radi, pokiaľ nám dáte vedieť o Vašich skúsenostiach s našimi službami. Potrebujeme vedieť, že ste spokojný, ale tiež hlavne, kde ste spokojný neboli. Jedine tak máme možnosť napraviť chybu a zmeniť systém k lepšiemu.
Nakupovanie